Wednesday, April 11, 2012

4
KOMEN

JALAN-JALAN KAT ULU BENDUL =)



FUHH... 
sampai sekarang masih terase penatnye....
jalan-jalan kat Ulu Bendul dengan kawan-kawan (fizah, hanim, fadhil, zizan, jazz, siti, zura n g-ha)
memang best sangat-sangat..
hehe...lepas jugak hajat nak main-main air kat sane..
hajat yang paling besar sebenarnye nak pi taman ular tu
alhamdulillah...
dapat pulak bergambar dengan ular kat sane...
excited sangat dapat pegang ular tu...
hilang terus rase geli+takut tuh...
kami bertolak ke sana pada hari sabtu, 7/4/12
jam 9 pagi...
sampai di sana sudah jam 10..
then, balik semule ke matrik pada jam 6 petang...
sangat seronok...
n harap-harap dapat la pergi lagi dengan semua member-member
praktikum pula..
(reunion) kot... hahaha

       macam biase la...posing dulu..hehe


taman herba tu..macam-macam herba ade...=)

  sejuk sangat air, sampai ade yang menggigil..haha


    fadhil, ashraf, zizan


     suke-suke....   






     excited tuu...haha....with azura =)


    with g-ha
4
KOMEN

KISAH KITA.. UNTUK KAWAN-KAWAN


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....

Firstly,sory kalau ade yang terkurang atau terlebih sepanjang perkenalan kiter ni...
simple jer kan..tapi makna persahabatan yang telah kita bina selama hampir setahun di KMNS membawa sejuta makna...

tak salah untuk melihat terus ke hadapan,
tetapi kadangkala kita perlu juga untuk melihat ke belakang supaya langkah kita untuk terus mara ke hadapan bermula daripada siapa diri kita sewaktu kita di belakang..





hidup ni macam roda,
ada masenya kita akan berada di atas dan ada waktunya kita kan berada di bawah...
kalau kita dah jatuh untuk tujuh kali sekalipun,
cubalah untuk berusaha bangun untuk kali yang ke lapan...
insya Allah..semoga semua kawan-kawan kita dapat capai cita-cita dan impian mereka...


sama-samalah kita saling mendoakan....
setiap saat bersama kawan-kawan terasa sangat berharga...


walaupun kadangkala kita berselisih pendapat, fahaman..
tetapi hati kita tetap bersatu...
kenangan bersama akan terus tercipta sebagai kenangan yang terindah...
hidup ini hanya sekali...
hargailah mereka dan terimalah mereka seadanya...
kerana tidak ada manusia yang sempurna...
maafkanlah segala kesalahanku...

"KADANG-KADANG ALLAH SEMBUNYIKAN MATAHARI..DIA DATANGKAN PETIR DAN KILAT...KITA MENANGIS DAN TERTANYA-TANYA KEMANA HILANGNYA SINAR,
RUPA-RUPANYA..ALLAH NAK HADIAHKAN KITA PELANGI"


6
KOMEN

SITI AZURA BT HUSAINI (ZUERA)

SITI AZURA BT HUSAINI
humm....cmne nak cakap ye...
Zura ni masa mula-mula aku kenal dulu,
dia seorang yang nampak pemalu dan tak banyak bercakap...
lama-lama kenal dia, aku tahu dia seorang kawan yang baik...
karakter: seorang yang agak sensitif (kadang-kadang)
easygoing la jugak...
hehe...
thanks Zura sebab da banyak tolong aku,
saat aku susah dan senang...
ingat lagi tak masa kita jalan-jalan dulu
dengan Pijah, siti...
mandi-mandi kau Ulu Bendul..
makan-makan bersama.
lepas i kau tak payah tunggu aku kat kafe suruh aku makan...
tak payah lagi risau kalau aku tak pergi kelas...
jaga la diri kau baik-baik...
jangan lupa trip kita nanty...
mudah-mudahan trip kita tu menjadi la ye..

semoga Allah memberkati persahabatan yang kita bina...
Amiiin~



Pesanan buat Zura: Baik-baik jaga diri tu..
jangan nangis-nangis selalu,,,


zura: lepas jogging


zura: kafe A


Zura: chem lab

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...