Thursday, December 5, 2013

9
KOMEN

MALINDO, AIR ASIA & MALAYSIA AIRLINES ! PILIHAN ANDA?


     Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Tak lama lagi cuti semester akan bermula. Tapi aku belum membuat tempahan tiket penerbangan untuk kembali ke semenanjung. Nasib baik lah study pon setakat di Sabah ni sahaja. Nak balik terus ke semenanjung pon tidaklah sukar dan harga tiket penerbangan pon masih boleh dikategorikan sebagai murah la kan. Haish! Mula lah kelam-kabut buka satu demi satu website airlines yang ada kat Malaysia ni. HAHA! Biasanya aku akan booked terus daripada Air Asia sebab kebiasaannya harga yang ditawarkan berbaloi dan harga "mesra pelajar".Haish! Kali ni pulak macam nak cuba Malindo pula. HEHE! Malaysia Airlines antara yang menawarkan servis terbaik. Apa-apa pon aku berbangga dengan Malaysia yang mempunyai syarikat-syarikat penerbangan yang diiktiraf dan berdaya saing. 


Anda pula bagaimana? Yang manakah menjadi pilihan hati? HEHE!









Yang kat bawah ni pula Emirates Airlines yang tidak asing lagi dalam dunia penerbangan. Memang sangat dikenali dan menawarkan servis penerbangan antara yang terbaik di dunia. Haish! Agak-agak berapa ya harga untuk satu penerbangan di Emirates Airlines nih! Sangat mewah! FUHH!






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...