Wednesday, April 11, 2012

6
KOMEN

SITI AZURA BT HUSAINI (ZUERA)

SITI AZURA BT HUSAINI
humm....cmne nak cakap ye...
Zura ni masa mula-mula aku kenal dulu,
dia seorang yang nampak pemalu dan tak banyak bercakap...
lama-lama kenal dia, aku tahu dia seorang kawan yang baik...
karakter: seorang yang agak sensitif (kadang-kadang)
easygoing la jugak...
hehe...
thanks Zura sebab da banyak tolong aku,
saat aku susah dan senang...
ingat lagi tak masa kita jalan-jalan dulu
dengan Pijah, siti...
mandi-mandi kau Ulu Bendul..
makan-makan bersama.
lepas i kau tak payah tunggu aku kat kafe suruh aku makan...
tak payah lagi risau kalau aku tak pergi kelas...
jaga la diri kau baik-baik...
jangan lupa trip kita nanty...
mudah-mudahan trip kita tu menjadi la ye..

semoga Allah memberkati persahabatan yang kita bina...
Amiiin~



Pesanan buat Zura: Baik-baik jaga diri tu..
jangan nangis-nangis selalu,,,


zura: lepas jogging


zura: kafe A


Zura: chem lab

Comments
6 Comments

6 komen si bijak pandai:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ok..nice admin...hehe..
    but pic above was so cute...who's that cute gurl??
    hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo...thats gurl yg merajuk semalam tu kot...

      Delete
  3. agk2 npe ek dy majok..??
    admin x try pujok ke??
    hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...