Thursday, May 3, 2012

14
KOMEN

ANTARA DUA ALAM (BAHAGIAN DUA)

ANTARA DUA ALAM (BAHAGIAN DUA)..
Belum baca BAHAGIAN SATU lagi?? tidak mengapa, KLIK SINI
Selamat membaca dan komen la ye...

Kepada pembaca yang lemah semangat, tiada sebarang paksaan untuk anda membaca.
Kisah ini hanya rekaan semata-mata.
Tidak ada kena-mengena dengan mana-mana individu yang masih hidup ataupun telah meninggal dunia.
Karakter dalam kisah ini juga tiada kaitannya dengan sesiapa.
ANTARA DUA ALAM adalah kepunyaan penulis(EMEER ASHRAF) sepenuhnya.
Anda tidak dibenarkan untuk 'copy' atau mencetak semula tanpa kebenaran penulis.






Siapakah Anis di dalam hidup Shah?
Apakah yang telah berlaku terhadap Anis?
Siapa pula yang berada di tangga hostel?
Nantikan jawapannya dalam ANTARA DUA ALAM (BAHAGIAN TIGA)..

Comments
14 Comments

14 komen si bijak pandai:

  1. best2.. smbg la cpt.. rs semangat lak nk bc ni.. :) good job! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAHAGIAN TIGA hampir siap..saya akan postkan nanti

      Delete
  2. tak sabar nak tunggu . cpt acap

    ReplyDelete
  3. wahh...menarik tertarik nie...tp, takott..huhu

    ReplyDelete
  4. pergh.. ada cerita hnatu. kena follow nih.

    ReplyDelete
  5. ni hang tulis sendiri ka? ada perancangan nk dijadikan ebook x? jual atau bg org download jer ebook tu lam bentuk pdf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. aha. belum merancang sampai ke situ lagi. baru je mula menulis.

      Delete
  6. takot ahh nk baca :3 hewhewhew

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha.. kanak2 13 tahun ke bawah perlukan bimbingan ibu bapa.. hehe!

      Delete
  7. wahh ,jangan2,, hhuhuhu.. larikkk ! ! ! :P

    ReplyDelete
  8. crite apekah ini??huhu
    baru pes taim singgah sini, membalas kunjungan ashraf :)
    nice to meet you, thanks singgah sane
    umah CN berabuk sgt!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...