Saturday, April 28, 2012

0
KOMEN

JUNGLE TREKKING


Assalamualaikum...
masih segar di dalam ingatan ni kenangan kita melakukan aktiviti jungle trekking bersama...
aku merasa sangat seronok...
ni la kali terakhir aku jungle trekking kat KMNS..
aku da siap-siap daripada pukul 7 lagi...
da siap mandi-mandi lagi tau...
mandi ker?? haha...mungkin..
kalau ada masa lagi, aku nak sangat buat aktiviti camni dengan kawan-kawan semua...
jangan lupa kenangan kita , kisah kita di sini ya..
insha Allah, ada masa dan kesempatan kita jumpa lagi..
selepas selesai jungle trekking tu kami terus bersarapan di kafe C.
selepas menikmati sarapan (nasi goreng) *pedas taw...
haha...kami terus pergi ke gelanggang squash untuk bermain squash...
lepas jugak tension aku hari tu...
dengan gelagat korang yang macam-macam kan..
bila teringat je kat korang, aku imbas kembali gelagat korang semua..
kelakar pon ade jugak...haha..terubat la jugak rindu aku kat korang kan...
terutamanya Yuni, Yan (mokdek)..
macam-macam gelagat ada..
contoh kat bawah ni..Minah...haha...
apa la yang sedang cuba ditunjukkan daripada ekspresi muka tu..
hehe..(biarlah rahsia)
jungle trekking ni lebih tepatnya pada 17 Mac 2012..
tak sangka jugak ramai yang sanggup turun untuk menyertai aktiviti ni dan meluangkan masa dengan kami...
thanks: Izzat, Along, Zura, Minah, Yuni, Yan, Mirah, ...


hee...minah kenape tu?

sebelum masuk ke hutan tu...

bergambar kat sini la...

one more...1...2...3...ok!

with along n zura

zuera-along

the girls,,,from left (zura, mira, along, yuni, yan, minah)

teringin nak naik sini...

ok posing dulu!!!!


yan..nak jatuh da tu..aha


da nak turun

kanak-kanak bermain....=)

along n zura

ibu dan anak nie..hehe

yuni

yan

mira and minah

along (afiqah)

kanak-kanak sesat..haha


next top models...

posing lagi... Hani (merah kao!)

with zura and yuni

bersukan...bersenam...

zura with along


aku-along lagi!!!  hehe..carilah saye!!

Comments
0 Comments

0 komen si bijak pandai:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...