Saturday, April 28, 2012

KEMBARA BIOLOGI SIRI 2 (with HANI and JAZZ)

selamat tengah malam...hehe
huh..baru sekarang sempat nak update tentang aktiviti kembara biologi siri 2 yang aku join bersama Hani dan Jazz..
tarikh: 6 April 2012
aktiviti ni bermula lebih kurang jam 3 petang..
dan berakhir pada jam lebih kurang 5 petang..
aku rasa happy dan enjoy sepanjang aktiviti ni...
sambil-sambil tu dapat jugak ler aku belajar kan...
tajuk yang kene baca tu IMMUNITY dan HOMEOSTASIS..
tak sempat pon bace semua...hehe
walaupun kami tak menang pon, kami tak kesah da...
aku sendiri tak sangka boleh terpilih untuk menyertai kem ni...
thanks kepada semua yang terlibat dalam program ni.
kerjasama anda amat saya hargai..
masih tersemat di ingatan~



humoral immune system vs. cell-mediated immune system

jazz jj...amboi!!!

tekunnya!!

Hani...=)

betul ke ni?

baca lecture note dulu laa..


ada yang salah tu...hehe


jazz lagi?? hahaha

again?? aha...


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home