Friday, April 13, 2012

7
KOMEN

TIKUS OH TIKUS



BIOLOGY'S EXPERIMENT

ini merupakan experiment yang paling best sepanjang buat eksperimen kat matriks nih.
dapat pulak binatang cam tikus ni.
memang habis la kami kerjakan...
haha~ tapi apa-apa pon niat tu kene betol..
tak baik seksa binatang tau..
tujuan eksperimen ni untuk mengetahui sistem peredaran darah dan dapat jugak 
tengok organ-organ dalaman tikus ni dengan lebih dekat lagi...
kalau bagi manusia, x sanggup nih...
aha....
eksperimen ni aq buat berdua dengan izzat ...


     antara peralatan yang kami gunakan



    bahan ujikaji

DAN....
INILAH HASILNYA!!!

eksperimen pon tamat~





Comments
7 Comments

7 komen si bijak pandai:

  1. untung la. macam back-to-school ;p

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. katak-katak pon x cukop berani gy nak buat time tuuu

      Delete
  3. simpati dengan tikus itu..huhu..

    ReplyDelete
  4. hehe...kitorang pon terpakse je...

    ReplyDelete
  5. Kalau ade tunjukkn label organ, lagi bagus. Mantapp!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...