Friday, April 27, 2012

2
KOMEN

SAAT-SAAT TERAKHIR DI KMNS

assalamualaikum...
ke hadapan sahabat-sahabat yang dikasihi,
ingat lagi tak masa mula-mula kita masuk KMNS tu...
kita tak kenal antara satu sama lain..
dalam tak sedar kita pun mula berkawan,
mengenal hati budi masing-masing,
dan juga dalam tak sedar banyak perkara kita pernah bualkan,
banyak juga pengalaman yang telah kita kongsi bersama,
ingat lagi tak masa-masa kita ketawa, berjalan, dan makan bersama?
seronok kan?
tapi sekarang kita dah tak dapat nak buat semua tu lagi...
kita jauh antara satu sama lain..
dah tak dapat nak jumpa setiap hari,
makan, dan study bersama...
tapi walau apa pun, kita tetap KAWAN..
kenagan kita bersama jangan lah dilupa ye...
walaupun yang tinggal hanyalah KENANGAN...



siti, aku dan fadhil
rindu korang...

peace!!!!

ape la tu......

seronoknya masa ni....

siti, fadhil & aq

siti, aq & fadhil

zura, siti dan aku...

next top model??

penat posing...

aku dan zura

zura, fadhil dan siti

seronoknye  bergambar

zura, aku & fadhil

zura, aq, & siti

zura, aq, siti & fadhil

siti

di bumi ini kami berpijak...

Comments
2 Comments

2 komen si bijak pandai:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...