Monday, April 30, 2012

10
KOMEN

ANTARA DUA ALAM

Assalamualaikum dan Selamat Malam semua..
Tak lama lagi, saya akan mula berkongsi karya penulisan saya yang bertajuk "ANTARA DUA ALAM"
Di sini saya menggunakan nama pena "EMEER ASHRAF".
Kisah ini saya kelaskan di dalam genre seram.
Sesiapa yang tidak berani untuk mebaca hasil penulisan ini tidak mengapalah kerana tiada paksaan di sini..
Kisah bermula apabila sekumpulan pelajar yang sedang bercuti pergi ke sebuah kawasan yang agak terpencil bertujuan untuk menenangkan fikiran mereka. Tanpa mereka menyedari bahawa ada "sesuatu" yang telah membawa mereka untuk pergi ke tempat tersebut. Pelbagai konflik muncul dan banyak persoalan yang harus dirungkai bagi menuntut sebuah keadilan. Mampukah mereka mengatasi semua konflik ini?
Semuanya akan terjawab. Nantikan "ANTARA DUA ALAM (BAHAGIAN SATU)" tidak lama lagi.



Comments
10 Comments

10 komen si bijak pandai:

  1. wow!! awak penulis buku?? hebat2.. nak bc.. sy mmg suka bc kisah2 seram walaupun sy penakut haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya menulis sekadar untuk kepuasan diri sendiri kerana menulis adalah hobi saya..hehe..
      Insha Allah..saya akan kongsikan "ANTARA DUA ALAM" (BAHAGIAN SATU) dalam masa yang terdekat.

      Delete
  2. ouh, penulis online, well, sy pown mnt menulis cerita, tp tuh lah, dah melambak dlm harddisk neh haaa, hahaha, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu nak buat koleksi peribadi, lain citer..haha

      Delete
  3. fuhh ini mau bca siang2 aja nih..karang mlm, siap t'bwk2 dlm mimpi lak..he3

    ReplyDelete
  4. sorang lagi penulis blogger yang aku jupe...nicely done.... ada kenal gak penulis cerita blogger lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha..saye junior..mereka semua senior... =)

      Delete
  5. cerita seram???..=..aku antara orang yang TAK BERANI tu kot...ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... kalau awk x berani, xpe la... Yang ni khas untuk yang minat dengan genre seram/thriller ni...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...